ЖарнамаОнлайн жылжыту

CPM - бұл не? жарнама CPM қалай пайдалануға болады?

Желідегі тасымалдағышты және мәтінмәндік жарнама науқанын ұйымдастыру арқылы, кез-келген жарнама, оның сметалық бюджетін есептейді. Тапсырыс жарнама ол ақша жұмсалады ма, қаражат, оны жүзеге асыру үшін бөлінген қалай көруге маңызды науқан және арналған ретінде олар пайдаланылатын отырып тиімділігі. тиімділігін есептеу ПСК индексі оның біреуі бірнеше көрсеткіштер негізінде медиа жоспарлау өнім жарнама. Төменде білуге - оның қалай пайдалану керектігін бұл көрсеткіш қандай.

CPM - ол неге қажет

CPM жарнама дегеніміз не, ол өткен ғасырдың бері белгілі болды. модуль ақпарат құралдарында орын алды, барлық жарнамалық науқандар пайдаланылады. Баспа, телевидение және радио станциялар әлі жарнама құнын есептеу үшін осы суретті пайдаланыңыз. ол бір мақсаттағы емес, сондай-ақ ықтимал сатып алушылар мың дисплей жарнама бағасына келгенде CPM жағдайда пайдаланылады. Сонымен қатар, мен айналымға осы терминді берілді. CPM деңгейі анықталды, сондықтан жарнамалық алаң иелері тек осы мән өнімді болды ескере отырып, олардың айналымы және тақырыптық назар аудара отырып жарнаманы жұмыс еді.

МӨЖ анықтау

ПСК қарапайым анықтамасы - мың бір құны болып табылады. Рим сандары, Осылайша 1000. білдіретін, ПӨО қандай мәселе, сіз осы мың жарнама әсерлерімен бағасы болып табылады деп айтуға болады - модуль Ағылшын сөздер құны бір-мың, М атауынан шыққан. Осы фактордың үлкен жылдамдығы - көп уақыт жиі ол радиодан атқарды немесе теледидар арнасында оқылады, газет беттерінде және журналдар бар жарнама болып табылады.

CPM жарнама онлайн науқандар есептеу

Интернетте, рөлі жарнама сол тітіркендіргіш пайдаланушылармен соншалықты танымал болып поп-UPS, және жарнамалық алаң иесіне ақша алып - әдетте баннерлер ойнайды. көп адамдар осы веб-бет қарап сайты, көп танымал, осы сайтта көп қымбат жарнама тұтынушыны түседі.

баннер көрген пайдаланушылардың санын барынша үлкен қызығушылық Жарнама. төмендегідей Сондықтан, CPM қандай болып табылады, ол математикалық көрсетілуі мүмкін:

CPM = (жарнама мақсатында жалпы бағасы) / (күні баннер бір пікір жоспарланған саны) * 1000.

Енді ол, CPM түсінікті - бұл не. жарнама ол ең маңызды көрсеткіштердің бірі болып табылады. Жарнама сіз ақпараттық желіде бір мың пайдаланушыларды көрсетілді қамтамасыз ету үшін сайттың иесіне төлеуі керек қанша ақша есептеуге болады.

Көзбен, бұл есептеу қарапайым мысалда болады. а орналастыру құны сайтында баннер портал Бұл веб статистика аптасына Сайт туралы 10 мың қарап көрсеткендей, аптасына $ 400, мысалы, болып табылады. Пайдаланушылар. Осылайша, қарапайым есептеу мәні береді:

жарнамалық ақпаратты бір мың әсерлерімен бір CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4.

Жарнама тақырыптық веб-сайтында баннер қарапайым көрсету негізінен ақпараттық екенін түсіну керек. Бетті аралады барлық он мың адам, баннерін басыңыз ұмытпаңыз, ешқандай кепілдік жоқ. Келушілерге сілтейді келсе немесе жоқ болады ма - ол баннер тартымдылығын және оған орналастырылған ақпаратқа байланысты. Әрбір сайт CPM параметрді есептеу сіздің барлық деректерді қамтамасыз ету үшін қажет. Ол сізге түсіну мүмкін сайты иесінің, тиімді болып табылады. Бірақ жарнама, түпкі пайдаланушы үшін оның сапасы мен қызықты тапсырыс берушінің тапсырмасында енгізілген.

Қолдау модуль CTR, есептеу әдістері

CTR индексі - басқа көрсеткішті қарастыру шығындарды азайту үшін. аты, сондай-ақ ағылшын тілі шыққан және нұқу арқылы ставка сияқты толықтай дыбыс болып табылады - CTR бағамы. CTR адам баннер басқанын және бет жарнама клиентке өтіңіз қанша сізге көрсетеді. Бұл модуль неғұрлым орынды және қажетті көзқарас жарнама өйткені, таңдаған сайттың дұрыстығына байланысты, үлкен ықтималдығы баннер туралы ақпарат және Клик мүдделі келуші деп. Осы көрсеткішті есептеу әдісі болып табылады:

CTR = (баннер басқанын пайдаланушылар саны) / (Баннер күні пікір жоспарланған саны) * 100%.

Мысалы, жарнаманы көрген 20 мың адамға, егер, онда CTR төменгі шегінен жоғары 000 * 100 = 4%, 800/20, онда сілтеме 800 пайдаланушыларға ерген.

Эмпирикалық 3-5% ең төменгі CTR екендігін дәлелдеді. кем болса, онда әлеуетті клиент құны күтілетін пайда асады, және жарнамалық тиімсіз қаралатын болады.

индекстер пайдалану

тар мақсатты аудиторияны таңдау кезінде CPM пайдалануға болады. Мысалы, баннер сайты платформа тапсырыс кезде жасы, жынысы, тұрғылықты жері, барлық тіркелген келушілердің мүдделерін туралы жарнама ақпаратты қамтамасыз етеді. Осылайша қалаған баннер ғана жарнамалық өнім есептелген сол пайдаланушылардың, пайда болады. сол уақытта науқанының бюджеті экономикалық және тиімдірек тұтынады.

Сіз сондай-ақ назарға тұрақты мүшелерінің қызметін алуы тиіс. жиі сол келуші сол жарнама өнімді көреді, көп ақша жарнама шығарылады, бірақ бұл бастап тапсырыс берушінің тұтынушы бұдан былай болып отыр. клиентке қажетті нәтижелерге әкеледі осы жарнамалық платформа ұсынған ақпараттың терең талдау ұштастыра отырып, Сондықтан сауатты есептік көрсеткіш CPM және CTR.

науқанының басында ескерілуі тиіс Тағы бір нүкте. Төлем ұшыраған немесе ПӨО, немесе CTR тұрғысынан мүмкін. Басқаша айтқанда, тұтынушы жарнамалық модулі ПӨО баннер мәнін түсіну керек - бұл үшін Клик төлем емес, бірақ тек өнім көрсетілімін жарнамалауға

Қорытындылау

CPM не екенін сұрағанда, сіз осы параметр белгілі жарнама тиімділігін талдау ең маңызды бірі болып табылады деп айтуға болады, және жарнамалық бюджетті есептеу кезінде, сондай-ақ ескеруге тиіс. ескеріледі және болжамды байланыстар көлемі жарнамалық ақпаратпен әлеуетті клиент, және ұқсас тақырыптық назар аудара отырып бірнеше сайттарында баннер орналастыру құны. Бұл параметрлер ескере отырып, ол белгілі бір жарнамалық платформа тиімділігін есептеу және табысты жарнамалық бюджетті игеруге болады.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 kk.unansea.com. Theme powered by WordPress.